9/4

precis som min bloggkompanjon har jag också haft en degardag - men en ganska ordentlig sådan ändå. jag har:
-> städat till i mitt rum
-> tränat, tagit en aslång dusch + litet hemmaspa
-> spöat mamma i alfapet (blev spöad också menmen..)
-> skrivit brev till rachel i usa
-> ringt och pratat en timme med min usa-bestiZ emma
-> sett filmen the town (blev tipsad av ekko, den var fan asbra!)
-> gjort stresshanteringsloggen + en avslappningsövning
-> rensat upp min dator, avinstallerat massa skitprogram och strukturerat upp mina bilder (har 8700 stycken bilder, sickkk!)

sedan så har jag också hunnit med att läsa 1000 olika bloggar och dö facebookdöden.. för ovanlighetens skull :)
hoppas ni haft en bra lördag ni med! puss från supergreta (visst gillar ni mina magmuskler`;))
/gggerj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0