9/4

Hej alla fina! Nu sitter jag i min säng och har läst en siljard bloggar. Tänkte berätta lite om min födelsedag. Jag fyllde ju 19 i onsdags, kanske den tråkigaste åldern men det är ju alltid lite roligt att fylla år. Jag hade inte önskat mig något, ville inte göra det för jag har fått så mycket av mina föräldrar redan till exempel balklänning/studentklänning. Så det var ganska enkelt, släkten kom och åt tårta och fick träffa Ekko. Det var roligt. I det stora hela fick jag pengar, presentkort på Kicks (har köpt en parfym för det), H&M presentkort, en ny necessär (välbehövligt!). Pappa var lite finurlig, han måste trot att jag fyllde 9 och inte 19, för av honom fick jag en W.I.T.C.H tidning och Kinderägg........ Jag garvade, men blev typ lite lyrisk i smyg...

Igårkväll drog vi ut på 5ive, det var skoj! Och idag hade jag och Ekko en degardag, mamma blev irri för vi aldrig gick ut. Sen gick vi ner till Maxi och jag köpte ost och kex. Ikväll har jag bara haft en göra-ingenting-kväll, ganska skönt ändå. Det behövs ibland! :)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0