8/6



FÖRLÅT för den sämsta uppdateringen. Jag har verkligen inte haft lust att blogga. Så är det bara! Men nu är det fredag, jag är glad, och tillbaka på banan igen! :) Och varför inte "komma tillbaka" med ett roligt fredagsfail? Hahahah! Ett asroligt fail faktiskt...

Jag, Ibi och Agnes hade varit nere vid de här bodarna vid älven och suttit och tittat på solnedgången typ i god ro. Vi skulle bege oss hemåt, Agnes går först, Ibi går tvåa, jag går sist och vi går mellan två bodar. Det var lite snö på marken och lite halt och skröllig mark så jag tittade ner på marken när jag gick. PLÖTSLIGT!!!!!! Så känner jag VÄRLDENS smäll mot min näsa, typ som om något tagit en sten och drämt till mig, så jag skriker allt vad jag har och IBi och Agnes vänder sig om!!!! Jag var asnära på att börja gråta.... Sen upptäckte jag att jag gått RAKT in i en jävla järnstolpe som stack ut...... Smärtan var obeskrivlig, och att jag itne ens såg stolpen är ju.. ja. Men såhär såg det ut efteråt:

Haahahahha!! Jaja. Nästa inlägg ska jag skriva mer om min vecka och min födelsedag som ägde rum i onsdags. Och ikväll blire *UTGÅNG*. Hejs!

 

/hanki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0