8/4

idag var jag på min gamla grundskola carlhöjdsskolan och hade en lektion med åttorna där. självklart passade vi (jag och malin) på att gå runt på skolan och hälsa på lärare och kolla om någonting förändrats.. jag kan konstatera att carlshöjdsskolan garanterat har krympt sedan vi gick där! sedan drog vi hem till mallan och åt marängswiss och läste hennes gamla dagböcker från ch-tiden... nostalgi x 100000!

sedan dissade jag malin och hade en dejt med en viss ester maria rebecka lindgren som jag inte hunnit träffa ordentligt på år och dagar - tipptoppsnopp var det! kvällen fortsatte med middag och standupkomikern özz nûjens show "kurden har alltid rätt" - askul faktiskt! kom hem - drog på hanneles förfest och chillade med ch-crewet ett tag.. men sen skulle de till 5ive så då drog jag och malin på äventyr istället... när jag väl kom hem drog jag ett par partier alfapet mot mammsen och nu blir det en tidig kväll tror jag närmare bestämt.
/greta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0