7/4

hallå i stugan!
idag fyller min mor år så det har varit ett rejält svullande hela dagen (ligger just nu och smälter 1000kg mat och funderar starkt på en springtur för att inte rulla fram imorgon). prinsesstårta och kyckling och bacon och pasta och avokado och skaldjur och gud ske pris hur mycket som kan få plats i en 174 cm lång kropp... :) jag fick iallafall busa och mysa med mina sötaste småkusiner - vi spelade hamburgespelet och hade puss-skola!

sedan så kan jag berätta att jag gjorde ett otroligt välbehöverligt besök till frisören idag och att jag nog inte alls kommer dra ut och springa för jag lär få håll efter typ 100 meter. puss på er!
/greta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0