24/4

Nu, efter en veckas frånvaro, är jag hemma från Kiruna! Jag har verkligen haft så otroligt roligt. Jag och Ekko kom dit på måndagen, sen onsdag/torsdag var vi i Riksgränsen och åkte snowboard. Vi sov i ett rum som typ Nils Karlsson Pyssling skulle tyckt varit för litet och sängen ska vi inte ens tala om, den var lika smal som ett streck. Men det var verkligen så jäkla roligt och mysigt. Sen åkte vi tillbaka till Kiruna och var där till nu, söndag. Mina föräldrar är i Finland så jag är alldeles hemma, ganska skönt att bara få sitta och vara med sig själv ibland.

Bilder kommer komma sen, har en hel del att visa! :) Jag älskar min Erik så jävla mycket att jag ibland tror jag ska sprängas. Han är verkligen den finaste kille jag någonsin fått lära känna.

Jaja, hoppas ni har haft världens bästa lov! Kram allesamman /H

Kommentarer
Postat av: ibi

härlig uppdatering:):)::):):))

2011-05-04 @ 16:31:51
Postat av: Anonym

väntar ivrigt på en ny uppdatering!

2011-05-11 @ 03:57:19
Postat av: eme

blogga mera!!

2011-06-05 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0