17/4

Har haft en sån jäkla rolig helg! I fredags gick jag ut med mina favvistjejer. Saknade såklart resten, men fasiken så kul vi hade det. Vi lyssnade på bra musik, dansade, spelade Party Alias, garvade ihjäl mig och sen drog vi på femman. Vi dansade ensamma på dansgolvet, minns att Ibi skrek "detta är ett tecken på att man är för full". Men vi brydde oss inte ett jota, jag älskar när det är så. Vi träffade massa roliga människor och sedan bar det av hemåt någon gång... minns inte ens när...... På lördagen firade jag och Ekko fem månader så vi myste och såg massa filmer. Nu idag har jag varit och firat min farbror som fyllt år och packat, packat, packat. Låter kanske inte som en rolig söndag men det har faktiskt varit skönt.

Hoppas alla får ett roligt påsklov! Kommer inte uppdatera nu på någon vecka om jag inte får möjlighet. Hejs!



/H

Medans jag är borta kan ni lyssna på denna spellista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0