15/4

LOOOOV! Som jag har väntat och säkert alla andra också. På måndag bär det av till Kiruna med Ekko och jag längtar så otroligt mycket. Sen ska vi spendera två dagar i Riksgränsen också, bara vi två. Kommer bli sjukt kul. Men en dag i taget, nu är det fredag vilket betyder utgång, ikväll ska jag ut med bästa tjejerna och jag tror det kommer bli jävligt skoj. Ska fanimej försöka att inte ställa upp på någon ful vimmelbild denna gång. Förra helgen togs denna vimmelbild på mig och Tove:



Och jag har ett vagt minne att det var min idé att vi skulle pussa varandra. HAHA. Det roliga är bara inte denna bild när vi pussas, utan verkligen ALLA vimmelbilder som finns på mig så pussar jag någon. Men det finns en anledning och det är för jag helt enkelt inte kan se normal ut på en vimmelbild när jag kollar in i kameran. Detta är ett exempel:



HAHAHA, kolla ögonen?!?!?! Och handen????? Det är därför jag har min töntiga puss-posé, för då ser ingen ögonen och det kan inte bli fel. Fast det är ju lite töntigt ändå. Aaaja.

Nu hoppas jag alla får en skitrolig fredag! För det ska jag ha!:)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0