11/4

god afton! igårkväll fick jag finbesök och till följd av detta vart det en aningens lite för sent för en gretis på en söndagkväll. så idag har det alltså varit en levande-död-dag, aka zombiegreta i skolan, men det har inte varit så pjåkigt för det. massa skratt, lite tårar, gofika (plus att jag kom i tid!!! med tio minuters marginal!!!) och så fick jag godkänt på tyska läs- och hörförståelseprovet! men inte med mycket marginal.. helvetes jävla kuktyska..
igår var jag iallafall duktig och bakade kakor och sprang långt. idag var jag mindre duktig och åt kakor och.. sprang inte en meter. menmen. man måste ju ha sådana dagar också!

puss i stuss
/greta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0